De Wie is de Mol-app blijkt erg populair en geliefd onder televisiekijkend Nederland. Gisteravond werd de Televizier Digital Impact Award uitgereikt aan de eerste winnaar van deze nieuwe prijs.
Wie is de Mol-app wint publieksaward
Elk jaar reikt Televizier publieksprijzen uit voor beste televisieprogramma en acteurs en actrices. Dit jaar is er een nieuwe categorie in de verkiezing. De Digital Impact Award is bedoeld voor televisieprogramma’s die iets extra’s voor de kijkers doen buiten of tijdens de uitzending om. Genomineerden Expeditie Robinson en Zondag met Lubach grepen naast deze nieuwe award.
Jan Versteegh nam de prijs in ontvangst namens het TV-programma Wie is de Mol: “Ik denk dat het een hele mooie waardering is voor het team.” Hij droeg daarom de prijs ook op aan de ontwikkelaars van de app. Versteegh merkte ook op dat het programma online erg actief was, “Zoveel mensen spelen mee… Het is heel tof dat ze worden beloond!”. Over een aantal maanden gaat Wie is de Mol weer van start. Ook de app zal tijdens dit nieuwe seizoen ongetwijfeld van de partij zijn.