Vodafone heeft zojuist bekend gemaakt dat klanten via een app real-time inzicht krijgen in storingen en werkzaamheden. De telecomprovider is hiermee de eerste provider die deze informatie weergeeft in Nederland, in een app. Daarnaast is er ook andere aanvullende informatie beschikbaar voor de klanten van Vodafone.
Vodafone app
Vodafone heeft vanmorgen bekend gemaakt dat het klanten real-time informatie gaat verschaffen via de My Vodafone app. Klanten kunnen via de app de dekking in Nederland bekijken maar ook een overzicht krijgen van storingen en werkzaamheden die gepland staan. Daarnaast kunnen Vodafone-klanten notificaties inschakelen om zo op de hoogte te blijven van eventuele storingen of geplande werkzaamheden in de buurt.
“Onze website wordt samen met de My Vodafone app het meest gebruikt door onze klanten als servicekanaal. Het was dan ook een logische maar uitdagende stap om cruciale netwerkinformatie real-time inzichtelijk te maken voor onze klanten”, aldus Dirk de Leijer, commercieel directeur bij Vodafone Nederland.
De nieuwe functies zullen vanaf nu de nieuwe functionaliteit vinden in de My Vodafone app, zo laat Vodafone weten. De extra functie wordt middels een server-side update uitgerold naar de gebruikers.