De NS heeft een update uitgebracht voor de NS app. De app die voorheen bekend was onder de naam NS Reisplanner Xtra krijgt met de update een nieuwe ‘Mijn NS’ omgeving.
NS app krijgt vernieuwd Mijn NS
In de Google Play Store staat een update klaar voor de NS app. De app van de Nederlandse Spoorwegen krijgt met de update een reeks verbeteringen. Deze hebben met name betrekking op het gebruik van de Mijn NS omgeving. Hier vind je verschillende details zoals informatie over je transacties en je OV-Chipkaart.
Vanaf nu is Mijn NS geheel vernieuwd, waardoor je bijvoorbeeld sneller je transactiegegevens op een rij hebt staan. Je kunt direct OV-Chipkaarten toevoegen door deze te scannen. Daarbij kun je snel ‘vegen’ door je kaarten en zo de transacties van de desbetreffende kaart zien. Van een kaart kun je ook een widget maken, die verschijnt op het startscherm van de NS app.
Voortaan hoef je ook de NS app niet meer te verlaten als je een telefoonnummer, adres of andere persoonlijke gegevens wilt aanpassen. Je kunt dit voortaan direct veranderen via de applicatie. Tevens zijn verschillende bugs opgelost, vind je nu een samenvatting bij e-tickets en zijn uitlogproblemen bij zakelijke gebruikers opgelost met deze update.
De update voor NS app 6.0.38 wordt vanaf nu uitgerold via de Google Play Store. Downloaden kan via onderstaande button.