KPN heeft de MijnKPN app voorzien van een update. Het is een nieuwe versie waaraan lange tijd is gewerkt. Klanten moeten met de nieuwe versie sneller hun weg kunnen vinden in de app, en dat komt onder andere door het nieuwe design van de applicatie.
Grote MijnKPN app update
Telecomprovider KPN heeft een grote update uitgebracht voor haar applicatie. De provider heeft de nieuwe versie van de app met vele nieuwe klanten en andere gebruikers getest en is tot dit eindresultaat gekomen. Wat opvalt is dat het design een stuk frisser is waarbij de app vanaf de grond opnieuw opgebouwd is.
De nieuwe interface geeft je onderin beeld de opties voor de verschillende onderdelen. Hier vind je bijvoorbeeld het overzicht en de diensten die je hebt afgenomen bij KPN. Dus naast je mobiele abonnement, vind je hier eventueel ook informatie over de thuis-abonnementen. Ook zie je direct de facturen en kun je MB’s delen vanuit het scherm.
De nieuwe app vind je hierboven in een video. De update wordt vanaf nu vrijgegeven. Het kan even duren voordat deze update bij iedereen beschikbaar is. Dit gebeurt in de komende tijd. De komende tijd wordt ook gewerkt aan meer nieuwe functionaliteit, waaronder een chat-functie en om bestellingen vanuit de app te kunnen volgen.