Samsung zou van plan zijn een grootse marketingcampagne te lanceren met de introductie van de Samsung Galaxy S8. Dat schrijft het Koreaanse site op basis een rapport in de Chosun Biz, een zakelijke krant in Zuid-Korea. Voor gebruikers zit er een positief aspect aan de marketingcampagne.
Samsung zet grof in op S8
Met de nieuwe marketingcampagne wil Samsung zich van zijn beste kant laten zien na het Note 7 debacle. Er zouden twee hoofdredenen zijn voor deze marketingstrategie, namelijk het promoten van de Bixby AI. Bixby is een intelligente assistent waarmee Samsung een echte Siri concurrent hoopt neer te zetten.
Ook het Note7 debacle is een reden voor Samsung om de Galaxy S8 in een positief daglicht te zetten. Consumenten die een Samsung Galaxy S8 kopen zouden het toestel zelfs binnen drie maanden kosteloos kunnen retourneren en het volledige aankoopbedrag terug krijgen mocht de S8 niet bevallen.
Hoewel Samsung heeft geweigerd de marketingplannen te bevestigen weten we binnen een week wat Samsung zal gaan doen. Op 29 maart zal Samsung in New York haar Samsung Galaxy S8 officieel gaan onthullen.
Via The Investor