Klanten van KPN kunnen nu een update downloaden voor de MijnKPN-app. Deze applicatie geeft nu nog beter en duidelijker inzicht in het verbruik en gebruik. Niet alleen klanten met een mobiel abonnement merken de verbeteringen in de app, ook klanten met een televisie, internet en bellen van KPN krijgen meer inzicht in hun KPN-abonnement.
MijnKPN
De Android-app van KPN, MijnKPN, heeft een update ontvangen in de Google Play Store. Gebruikers met een abonnement bij KPN krijgen nu op een vernieuwde manier inzicht in hun facturen. Niet meer alleen het bedrag wordt nu weergegeven bij de rekeningen, maar ook een grafiek met de hoogte van de laatste zes facturen worden getoond. Hierdoor zie je direct of er uitschieters zijn en wat je gemiddeld kwijt bent aan je abonnement. In de eerdere versies werden twaalf rekeningen getoond in het overzicht, nu zijn dat er nog (maar) zes.
Ook nieuw in de MijnKPN app is dat klanten met TV, internet en bellen inzicht krijgen in actuele, openstaande facturen. Klanten met KPN Compleet kunnen via de applicatie voortaan elke maand wisselen tussen het gratis tv-pakket. De update voor de MijnKPN app is gratis te downloaden via onderstaande button uit de Play Store.